Uszkodzony dysk twardy

Autor: olomet (olomet_at_obywatel.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 18:41:57 MET

Witam
Mam dysk Caviar 850 MB który jest uszkodzony,i nie wiem jakie narzędzie
niskoformatujące użyć.W Biosie prawie zawsze uruchamia się o.k,jednak
pojawiają się problemy gdy wejdę do windows i chcem skopiowac coś większego
na dysk.Dysk działa kiedy skopiuje na niego jakiś niewielki pliczek
np.mp-trójke.Z ciekawośći rozebrałem go i puźniej schowałem do opakowania od
innego dysku.Po otwarciu obudowy okazało się że to jest dwutalerzówka i te
talerze są nieco porysowane.A gdy dysk się wiesza głowice odczytu/zapisu
ustawiają się w średnicę talerzy,ponadto na końcu głowic jest magnes który
je przyciąga.Nie wiem czy z tego jeszcze coś będzie ale mogę spróbować.

Proszę o pomoc

--
olomet_at_obywatel.pl
tel/sms:  +48 (0)504689858