Re: ---jaką płytę pod Athlona?

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 20:38:42 MET

Ten ECS jest calkiem niezly testowalem ze 150 szt. tylko zeczywiscie co 3 ma
problemy z Athlonem na FSB266, ale jest sposob wez sobie werscje z LANEM na
okolo 100 szt. mialem moze 2 wadliwe. Wywdajnosc i stabilnosc OK (jezeli juz
dziala) wersja z LAN jest ok 10 zł drozsaz. Co do probvlemow z athlonami to
sam ECS zna problem i wymienia płyty na nowe.Wiec jezeli trafisz na taka
ktora nie dziala to reklamowac zawsze mozesz.

Użytkownik "PeJot" <kpejot_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <mpeksa_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:08d6.0000175c.3c2c5b5d_at_newsgate.onet.pl...
tylko pod