posuwanie myszy

Autor: Edwardek (edwardek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 20:02:45 MET

Czesc wszystkim, ktorzy jeszcze
siedza przed kompem zamiast robic
zapasy "procentow". :-)

Zrobilem sobie prezent pod choinke i kupilem
mysze przewodowa A4Tech bez kulki (optyczna).
[Optical GreatEye z jednym pokretlem]
problem polega na tym, ze troche dziwnie sie zachowuje
i nie wiem czy one tak wszystkie czy tylko moja.
I czy to ewentualnie wina ustawien w systemie
czy moze jeszcze cos innego. (System to: wxp.)

a objaw polega na tym ze jak powoli posuwam mysze
do gory to ona skacze w dol do miejsca gdzie stala
(takie przerywania), dopiero jak ruszam ja zdecydowanym ruchem
to lazi normalnie (nie dzieje sie to zawsze, ale jest dosc wkurzajace).
To tak jak isc do przodu 2 kroki cofac sie o jeden do tylu, znowu dwa do
przodu
i tak dalej.....

ma ktos takowa mysz? wiec cos na ten temat - w samym systemie nie jest to
takie
wkurzajace ale w grach to juz przegiecie, gdy najezdzasz na cos celownikiem,
strzelasz
i okazuje sie ze mysza wlasnie odrobine sie cofnela w kierunku poprzedniej
pozycji
- wiadomo co sie wtedy dzieje - przeciwnik Cie zabija! :-(

pozdrawiam
Edwardek