Temperatura pracy athlon 1400

Autor: Michał Bralczyk (bralu_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 18:36:41 MET

Wiem ze pewnie było z tysiąc razy ale mam dziwny problem z Athlonem 1400

na płycie Spacewalker AK-12a (ak123). Wszytsko działa dobrze jeśli
temperatura nie przekoroczy 40 stopni celsjusza (mbm5) . Wtedy komputer
zawiesza się a WinXP wywala blue screeny przy starcie. Trzeba poczekać
az sie schłodzi i działa dobrze znowu do 40 C. Mam wiec pytanie czy to
jest normalne i w jakich temperaturach moze działć athlon. Znalazłem na
procku taki napis 146F czyli na celsjusze to około 62 C. Prubowałem już
różne coolery i zminiłem już chyba wszytsko w BIOS dałem paste ze
srebrem i nic nie pomaga. Może ktoś miał podobny problem i wie jak go
rozwiązać.

Pozdrawiam
Michał Bralczyk