Skaner Plustek OpticPro P12-jak skanować slajdy???

Autor: elwitjam_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 03 Dec 2001 - 19:35:18 MET

Cześć !

Mam skaner Plustek OpticPro P12,ale nie mogę zeskanować slajdów. Przyznaję, że
dotychczas skanowałem tylko teksty i fotigrafie bez żadnych problemów, ale gdy
chciałem to samo zrobić ze slajdami przy pomocy dołączonej przystawki,obraz
zostaje zeskanowany,ale jest zupełnie prawie czarny.Próbowałem skanować slajdy
w programie Micrografx Picture Publisher,ale jak dotychczas nie wychodzi mi to.
Obraz zostaje zeskanowany,ale jest zupełnie prawie czarny, próbowałem różnych
opcji ale niestety nic z tego. Podobnie jest w Corelu 7,0 i 9,0. Jeżeli ktoś
mógłby mi coś poradzić będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
             Witek J.