ustawienia cas, ras...

Autor: Ciacho (ciacho17_at_go2.pl.USUN_TO)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 17:18:19 MET

Czy są jakies programy do ustawiania parametrow pamieci.
Mam MSI K7 Turbo i w biosie mogę tylko ustawic wartosc parametru cas i
czestotliwosc pamieci (100/133).
Sandra pokazuje, ze pamiec taktowana jest 2-3-3, a testy pamieci wypadaja
dosc slabo w porownaniu z zapisanymi w sandrze wynikami kt133 i kt133a.
Czy isnieje jakis program, ktory pozwalałby zmienic timing pamieci?
Nowsze wersje biosu oraz wersja "overclockerska" nadal nie posiadają tych
ustawień.

--
Ciacho
   Ciacho3k_at_poczta.onet.pl