Odp: mysza sie chrzani (A4tech)

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 17:05:03 MET

Użytkownik KrzysiekS <ks123_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0jvjm$sgl$1_at_news.tpi.pl...

> Miałem taki problem jak mysz była podłączona przez przejściówkę
> do com'a, jak sobie dorobiłem gniazdko i podłączyłem do ps2

na ps2 to mialem juz kaszane kiedys
jakbym nie kliknal, 2x zawsze bylo realizowane
(kliknij tak na posta z wirusem zeby go zaznaczyc do wywalena
a dzieki takiemu "bonusowi" uruchomi sie i kaplica.... :-((((((((((

tak wiec mysla za i tego doczekasz...
ZOMO