Pentagram Omen

Autor: wisniewski79_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 29 Dec 2001 - 16:23:00 MET

Panowie i Panie o to wyzwanie.
Moj konfig:
Ecs k7s5a
Duron 850
128 SDR Ram
Pentagram Omem 56I
No i z tym ostatnim mam taki problem ze w czasie kozystania z netu po jakims
czasie sytem pada. Ale to kompletnie wywala mnie z Windozy w wali czarno na
bialym tekst w sytlu "Blad ochrony Windows..." no i wiadomo co se wtedy moge
zrobic :) Czasem to wogole nie wali tego tekstu tylko sam sie restartuje.
Probowalem juz chyba wszystkich mozliwych kombinacji przenosilem krnabra karte
do innego slotu PCI wylaczylem wszystkie niepotrzebne urzadzenia w Boisie (Com-
y, USB itp), reinstalowalem windows. Na plyce sprawdzalem Pentagram Hex i
Zortlix Spirit i nie bylo z nimi tego typu problemow. Dodam ze na starym
konfigu tj. Celeron 300 na plycie Totem P2EXAT modem hulal bez problemow.
Prosze pomozcie.
wisniewski79_at_poczta.onet.pl