Przerwania IRQ 9 ???

Autor: Grzesiek (sq4gxf_at_news.ampr.pl.invalid)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 19:18:31 MET

Witam,
Mam plyte glowna 5ALI61 i wszystko bylo dobrze poki mialem na niej karte
graficzna,telewizyjna,muzyczna...i nic wiecej...byl jeszcze jeden wolny slot
PCI.Po dolozeniu karty sieciowej czyli zajeciu wszystkich gniazd zaczely sie
problemy, to znaczy zawsze dwie karty zajmuja mi to samo
przerwanie...probowalem juz wszystkiego lacznie z wywaleniem wszystkiego i
wkladania po jednej karcie,zmianom w BIOS`ie,wylaczenia PnP i nic !!!
Zauwazylem taka zaleznosc,ze zadna z kart nie chce zajac 9`tego IRQ. Chociaz
winda 98se pokazuje ze jest ono wolne ...czemu ????
Pomocy bo juz brakuje mi pomyslow.
Pozdrawiam - Grzesiek