Re: Nagrwarka jako jedyny naped

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 15:23:28 MET

"Tommy" <tm1_at_poczta.fm>

> Czy stosowanie nagrywarki CD
> jako jedynego napedu do odczytu
> dyskow CD moze wplynac niekorzystnie
> na jej dzialanie i czy koniecznie trzeba
> miec "zwykly" naped do oczytu plyt (chodzi
> mi tylko o czytanie, a nie o korzysci jakie
> daje posiadanie 2 napedow przy nagrywaniu) ?
> Pytam o to, bo slyszalem opinie ze wykorzystujac
> tak nagrywarke szybko ja popsuje itd. i chce sie
> dowiedziec, czy to prawda. Moze ktos z was ma tylko
> nagryware w kompie i jakies doswiadczenia
> (ile czasu itd.).

Miałem przez kilka miesięcy samą nagrywarkę;
później kupiłem DVD i używałem nagrywarki
i DVD do czytania CD; teraz DVD się popsuł
i korzystam znowu tylko z nagrywarki. :)

Nagrywarka -- to HP8200, czy jakoś tak. :)
Mam ją ponad dwa lata i wypaliłem na niej
ze trzysta płyt...
DVD -- to LG cośtam.
Popsuł się po 18 miesiącach. :)
,,Widział" nie więcej, niż kilkanaście
filmów... Poza tym -- był wykorzystywany
głównie jako czytnik do CD. :)
(Cd czyta nadal, niektóre DVD też)

Nawet jeżeli nagrywarka się zużyje
wcześniej, niż zużyłaby się, gdyby