Re: Sposob zainstalowania dysku.

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 14:53:02 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl>

> Jeśli "od urodzenia" tak pracuje, to
> będzie pracował, aczkolwiek możliwe
> że troszkę krócej niż gdyby miał pracować
> w "normalnej" pozycji. Ja osobiście po
> prostu bym nie polecał tak montować dysku,
> jeśli jednak nie da się inaczej to trzeba tak :)

Widziałem dyski pracujące około
dziesięciu lat do góry elektroniką. :)

Rzeczywiście były takie komputery HP,
w których przykręcało się dysk do blachy
i montowało do góry elektroniką. :)
Było to normalne położenie dysku. :)

Mój DTLA jest zamontowany do dołu
elektroniką, bardzo dobrze chłodzony,
przykręcony na stałe (dobry odbiór ciepła)
i oczywiście padł. :) :) Padł po kilku miesiącach. :)

Lc.