Re: 4in1 dla XP

Autor: Kermit83 (kermit83_at_poczta.e.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 14:19:54 MET

> Nie trzeba. XP ma juz sterowniki dla VIA. Mozna zainstalowac jezeli sa
> jakies problemy a tak to mozna sobie je tylko stworzyc.

Stwarzać problemy? NIE! Kiedy zainstalowałem VIA 4in1 4.37 poprawiło się
wyświetlanie grafiki 3D. Dysk mi zaczął wydajniej pracować. Przy czym nie
zauważyłem spadku stabilności systemu, wręcz przeciwnie, chodzą teraz gry
które wcześniej nie chodziły.

A z informacji które dziś dostałem od przedstawiciela Microsoft'u w Polsce
chipset'y VIA w WinXP jest tylko i wyłącznie obsługa przez sterowniki
Microsoftu, a każdy chyba wie że najlepsze są sterowniki stworzone przez
producenta sprzętu, oto przykłady:

Sound Blaster Live! :

Sterownik WindowsaXP jest do kitu trzeba było ściągać zestrony firmowej
oryginalny sterownik i dopiero zaczęło działać.

Modem Pentagram HEX :

Sytuacja podobna. Choć sterowniki są, instalują się poprawnie system jest
stabilny,
ale są 2 bugi:
1. Modem w menadżerze urządzeń jest pod inną nazwą (ale to jest mało
istotne)
2. Modem nie może się połączyć z internetem albo łączy się na 15 sekund i
się rozłącza.

Dopiero po zainstalowaniu oryginalnych sterowników WinXP od producenta modem
działa.

Moge tak wyliczać długo ale szkoda czasu.

Pozdrawiam,
Kermit83