Re: Bios ROM checksum error

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 12:28:42 MET

Użytkownik Tomasz Chojecki <praxis78_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a0hfps$1ukv$1_at_news2.ipartners.pl...
[...]
> Próbowałem załadować nowy bios następującą metodą:
>
> Zgrałem bios z innego komputera (ta sama płyta główna i ten sam bios)

Awdflash często nie jest w stanie zgrać poprawnie biosu 256KB
Używaj do tego nowego Uniflash'a, zgra poprawnie na 100%
http://www.pppr.sk/rainbow/download/uf123.zip

> Zrobiłem nastepnie dyskietkę systemową z awdflash.exe i plikiem biosu do
> wgrania.
> A autoexecu wpisałem:
> awdflash.exe bios.bin /Py /Sn
>
> I po uruchomieniu ponownie kompa caly czas się wyświetla ten sam komunikat i
> nie mogę wgać tego biosu, czy ktoś może mi powiedzieć jak to mam zrobić?
>
> Na "gorąco" Jeszcze nigdy nie robiłem wiec mam pewne obawy.

Może się niestety okazać, że konieczna będzie programowanie na zewnętrzynym
programatorze bo to przez płytę będzie nieskuteczne (znajdę link o trwałości
zapisu w zalezności od szybkości programowania to podrzucę na grupę)

PeJot