SB Audigy i mixer

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 12:02:01 MET

  Ufff... czy ktos wie co oni namieszali z tym mixerem w SB Audigy? W kazdej
karcie ktora do tej pory mialem da sie ustawic tak ze moge samplowac Line-in,
przetwarzac i wysylac na wyjscie i wszystko w ten sposob ze oryginalnego
sygnalu Line-in na wyjsciu nie ma (w mixerze jest "Mute"). Natomiast w Audigy
wyglada jakby tak sie nie dalo... Zeby samplowac Line-in to MUSI byc on
wlaczony na wyjsciu (dokladnie to samplujemy "Analog Mix" w sklad ktorego
wchodzi Line-in) i w ten sposob slyszmy przetworzony sygnal i oryginal z
Line-in, a to mi niestety nie pasi. Czy da sie to jakos rozwiazac? Czy w
Creative nie kumaja ze cos jest nie tak? Czy moze ja cos robie zle?

Wit