Re: Ciekawostka - karta sieciowa na USB.

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 05:49:38 MET

On Sat, 29 Dec 2001 01:52:40 +0100, "Kubuś Puchatek" <kpamula_at_kki.pl>
wrote:

>Mam uszkodzony w notebooku port PCMCIA.
>Musze korzystać z sieci i jedyne rozwiązanie (jakie dostrzegam) poza drogą
>naprawą to
>zainstalowanie karty sieciowej (10) przez port USB.
>Czy coś takiego istnieje, a jeśli tak to gdzie?
>
>Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
>
>Kubuś.

jako karta to nie ale sa adaptery sieciowe, bo ciezko cos takiego
nazwac karta
cena nie jest najmniejsza ok 30-40$ i dosyc powolny transfer- usb max
daje 12mbit wiec mozesz liczyc na 6-10
port moze nie jest uszkodzony tylko wylaczony w biosie?