ECS VZA KT133A i UDMA - HELP Plizzz

Autor: iks69 (iks69_at_2com.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 02:23:12 MET

Sorki, że ponawiam posta, ale problem jest dla mnie istotny i nie wiem z
czego wynika. Jeżeli możecie mi coś doradzić, wiecie o co chodzi lub
mieliście podobny problem to proszę o info tu, albo na priva.

Mam problem z UDMA na ECS VZA KT133A.
Konfiguracja:
1. Primary master - HDD ATA100
2. Secondary master - CDRW LG CED8120 PIO4 (nie wiem dlaczego bo w
dokumentacji jest napisane, że chodzi jako ATA33, ale pracował OKi to się
nie czepiałem)
3. Secondary slave - DVD LG DRD8160b ATA33
Na początku był bios ver3.2 było OKi, potem ver3.2b też OKi. I tu zaczęły
się schody.
Przy każdym biosie nowszym od 3.2b zaczyna wykrywać DVD jako PIO4. Nie
miałem problemu bo zostałem przy 3.2b i było OKi, ale teraz chcę uaktualnić
bios do ver3.4 z patchem pod XP i ... kapota bo nawet z najnowszym 3.4 bios
DVD rozpoznaje jako PIO4.
Ludzie radźcie bo nie wiem co robić i co o tym myśleć.
Pozdrawiam
iks69

---
iks69_at_2com.pl