Re: Znowu ten BIOS

Autor: Mariusz Michna (mariusz_at_tpc.com.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 23:08:08 MET

In article <a0hga7$1uvl$1_at_news2.ipartners.pl>, admin_at_iportal.nano.pl says...
> Witam
>
> Jakis czas temu pisalem o upgrade bios'u, teraz mam inny problem, ale
> dotyczacy tego samego tematu.
>
> Mam plyte VX PRO II ze zintegrowana karta dzwiekawa.
> Znalazlem o niej info na http://www.pcchips.com.tw, oznaczona ona jest tam
> jako m559,
> tam tez znalazlem bios 0404s-13.rom, niby wszystko OK, ale po upgrade biosu,
> stacja dyskietek nie dziala,
> a HDD 40GB nadal jest widoczny jako 8GB.
> Czy wie ktos co jest tego przyczyna, a moze bios jest uszkodzony. Pomózcie!

Witam!
Pomyliles nieco BIOS'a W zasadzie nie Ty, lecz PC-CHIPS na www 'wystawia'
tylko bios do nowszej wersji tej plyty. Starsza miala inny kontroler I/O,
odpowiedzialny wlasnie za FDD, COM'y LPT...
wejdz przez ftp://210.17.18.14/bios/M559/ i poszukaj - sa pliki dla plyt z
roznymi ukladami I/O.
Poczytaj opisy w txt, powinno cos dac.

Kiedys dla kogos juz tego szukalem i plyta ruszyla...

Mariusz