drukarka

Autor: sex22_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 28 Dec 2001 - 22:31:27 MET

Witam
Kupiłem ostatni drukarke Lexmark Z23e pod USB. Mam płytę Clayton VIA MVP3 która ma kontroler usb ale nie ma jego wyprowadzeń w postaci gniazd. Kupiłem wtyki które podpiąłem 10 pinowym gniazdem na płytę(po 4 dla każdego wyjścia + 2 od uziemienia). Po wsadzeniu do gniazda usb wtyczki podłączonej do drukarki system stwierdza że jest nowy sprzęt i instaluje drukarkę. Po restarcie gdy chce cokolwiek wydrukować to wyskakuje monit że brak komunikacji z drukarką. System Windows 98 SE.
Pozdrawiam Marcin