Re: funchina.126.com

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 18:26:40 MET

Użytkownik Sec!o <mariusz_at_skrzynka.pl_wytnijto> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9udebt$19s$1_at_news.tpi.pl...
> Ja tez :-).
> Ciekawe ze AVP Monitor wykrył Trojana w mailu, zaraz go zablokowal a ten i
> tak sie zainstalowal...

Ja jakoś pozbierałem system scanreg'iem /fix + ekstrakcje
z cab'ów na płytce instalacyjnej tylko że miałem w kompie dwa wirusy.
Mógłbyś mi napisać jaj się ten nazywa, chciałbym sobie o nim poczytać
(ciekawe który to tak nabroił -jeden był trojan drugi worm).

Co gorsza ktoś to też chyba podesłał na grupę dyskusyjną.
Radzą wszystkim przeskanować sobie chociażby demkiem mks'a
dla Dosa (www.mks.com.pl ) i usunąć znalezione pliki Trojana *.js.

BTW. Czy jest już IE6 PL (młodszy brat nie będzie kumał wersji EN) ?

PeJot