---== CANON S500 - co użytkownik wiedzieć powinien? ==---

Autor: shephard (shephard_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 21:46:49 MET

Kto czytał, ten wie że oststatnio szukałem drukarki :)
I kupiłem CANONA S500.
No i... jako początkujacy użytkownik (tylko prosze, nie pytajcie dlaczego
akurat ta drukarka ;) chciałem sie zapytac doświadczonych uzytkowników co
powinienem jeszcze ustawić, poza standardowymi ustawieniami o których
wspomina manual - chodzi mi głównie o schematy kolorów itd, itp - czyli
niestandardowe ustawienia które mogą polepszyc pracę :)

Jak się komuś kce pisać :)

--
    pozdroofka