Re: kręceniemagistralą...

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Fri 28 Dec 2001 - 21:39:47 MET

:-)
| Bardzo doporne sa fujitsu, a seagaty bardzo malo odporne.

| :-)
| Bym sie troche bal.

ale chodzi piknie ;))))))))

| Jak sieciowka jest na realteku to na 90% nie
| wytrzema dlugo.

jest na realteku, i zobaczymy, dopiero kupiłem skrosaowany
kabelek, ale nie za bardzo widzi siec, mysle ze to cos z
połączeniem w98se pl z xp ang :)

| To juz raczej agp :-)
| I raczej spoko wytrzyma.

i trzyma, choc jest podkrecona :))))))

| BTW jakiego procka krecisz i na jakiej plycie.

d800_at_960 FSB 240MHz DDR :), płytka MSI K7T Turbo LE, pamieci
jakieś nie markowe, WCPUiD pokazuje ze chodzą na 160 MHz
(7ns) cas 3 a reszta jw.

| Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl

pozdrawiam