Re: kilka pytan przed kupnem sprzetu...

Autor: 'Raf256' Rafal Maj (raf256_at_go2.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 21:22:15 MET

> Napewno byly zle zlozone. Jak by nie mozna bylo zrobic z nimi
> stabilnego zestawu to by napewno bylo o tym glosno.

hmm w sumie nie pisałem o tych Duronach tak 'z palaca', tylko ,gdy
składałem kpmuter (Durno700) to w 2 większych Krakowskich serwisach (m.in.
AirComputer afair) odradzano mi Durona800 (chociaż dla serwisu jego
sprzedaż była znacznie baredziej opłacalna :) na rzezc D700 afair chyba
chodziło o stabilność... bo o co innego ? i w połączeniu z tymi 3 kopami
(Durony800) imho jest to przekonywujący argument... albo te kompy były źle
złożone a 2 większe serwisy Krakowskie się myliły :) no chyba że ta
pierwsza partia Duronów (wtedy była to nowość) była jakaś wadliwa / źle
pracowała na stosowanych wtedy płytach głównych / wentylatorach

--
Raf256
|,-'`_|_|_  `_||_'|_' raf256_at_go2.pl