Re: Jaki tuner ?

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 19:29:03 MET

Uzytkownik "eMGieB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> Musze JUTRO dokonac zakupu :) Dlatego o model pytam :) I nie chce sie
> uzerac ze sterownikami, wzmacniaczami i innym szitem.

Jesli pixelview to mogl by byc play tv pro => pv bt878p+ rev. 9B (stereo
nicam), ale ze sterownikami WDM pod w2k i XP bedziesz musial sie pouzerac.
Oryginalne prolinka (robi je zdaje sie niejaka f-ma TelSignal) sa raczej do
chrzanu. Udalo mi sie ta karte uruchomic pod w2k z directx 8.1 (soltek 75kav
na kt133a) ze sterownikami z http://btwincap.sourceforge.net/index.html z
takimi oto rezultatami:

pilot - nie za bardzo sie nim na razie bawilem ;) stery z btwincap nie
obsluguja pilota

ogladanko - BorgTv w wersji 1.1 dzialal bezproblemowo ale programik korzysta
z wewn. drivera (podobnie jak zarobisty DScaler), mozna tez dostrajac
kanaly i ogladac i zrzucac tv przy pomocy microsoftowego amcap.exe

radio - jeszcze sie nie bawilem ;)

zrzucanie - virtualdub niestety kiepsko chodzi ze sterownikami WDM (gubi
klatki nawet w 640x480), nie bardzo lapie czemu ale pewnie jest jakis zgryz
z microsoftowym czyms, co nazywa sie VfW to WDM wrapper. Natomiast
programiki przechwytujace w trybie directshow (np. darmowy microsoftowy
amcap) mozna powiedziec, ze nie gubia klatek nawet przy zrzucaniu 768x576,
inna sprawa, ze moje seagaty U5 troche sie juz chyba mecza przy stalym 25
MB/sek (mam dwie czterdziestki jako software'owy raid pod w2k, kazda na
osobnym kanale na promise tx2).

ahas... co do sterownikow to korzystam z wersji 5.1.2 (bardzo stabilne), z
nowszymi (obecnie 5.1.4), przynajmniej u mnie, sa pewne problemy ;> w razie
problemow moge podeslac starsza wersje

pozdr.
pawel