Re: Pytanie ????!!!!!!

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 10:10:16 MET

Użytkownik "KeFiR" <kefir00_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:a0fslm$pb7$1_at_news.tpi.pl...
> Witam.
> Mam jedno pytanie moze wyda wam sie to glupie.
> Z jaka predkoscia nalezy nagrywac AUDIO CD zeby normalnie chodzily na wiezy,
> czy jak nagram z predkoscia 16x to bedzie normalnie chodzilo ?

Najlepiej poczytaj w FAQ na stronie producenta Twojej nagrywarki.
Z tego, co wiem nie zaleca się wchodzenie na zbyt wysokie prędkoœci zapisu - jak
Ci się bardzo nie spieszy, to przegrywaj nawet x1

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl