Re: SB128

Autor: >Paszczaq< (kuba_at_hsm.net.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 18:41:58 MET

Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> napisał w
wiadomości news:Xns9184E9BBABE0Dkennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> -~*>Paszczaq<*~- <da whatever>

> Ta latka to winamp, przestaw output na directsound.

No i ustawiłem ,ale to wygląda tak
-słucham filmu to moge miec i p3 i film
-ustawiłem sobie odpalanie wielu winampow i moge słuchac mp3 i wavow !!!!
ale radosc tu sie konczy bo jak chce odpalic dziwek z panel sterowania
dzwieki to psindows mi mowi ze karta jest zajeta!
no i sa jeszcze jakies pomysły?
Pozdrawiam!