Re: SB128

Autor: >Paszczaq< (kuba_at_hsm.net.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 18:38:43 MET

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> napisał w
wiadomości news:a0i3f8$f7d$2_at_news.jmg.pl...

czy

> To nie jest problem duplexu. Full duplex pozwala na _jednoczesne_
> nagrywani i odtwarzanie dzwieku.

No dobra sory może źle zrozumiałem kiedyś pojęcie duplexu! Ale głównie
chodzi mi o to ze jak słucham mp3 to nie słysze odgłosów systemowych....np
GG i innych co mnie bardzo frustruje!
Masz jakies pomysły!?

Pozdrawiam!