Re: EpoX KT-266A & overclocking

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 18:42:39 MET

Użytkownik Piotrek <piotrek_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3c2b1d32_at_news.vogel.pl...
> Moja Shuttle na KT-266 ma mozliwosc zmiany mnoznika,
> zmiany fsb, zmiany napiecia na procka pamiec i agp. Czy
> EpoX dorownuje pod tym kontem? Ma mozliwosc asynchronicznej
> pracy pamieci ?

http://www.in4.pl/recenzje/epox_kt266a/index.htm
http://twojepc.pl/artykuly.php?via_kt266a_razy_trzy

klon Enmic 8tcx2+ (Wojo ma beznadziejne ddr'y tak więc nie ma co patrzeć na wyniki
w Sandrze)
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/wybieramy_plyte_pod_AhtlonaXP/wybieramy_plyte_podXP.html

Ostatnio pojawił się nawet beta-bios dający jeszcze większe możliwości
podkręcania przez fsb (stały dzielnik pamięć/fsb) - poczytaj w artykułach
na http://twojepc.pl

PeJot