Re: Problem z siecia

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 18:43:06 MET

Użytkownik Bogdan Kwietniak <bogdanka_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a0evb3$ido$1_at_news.onet.pl...
> Czolko.
> Pewnie mnie wysmiejecie, ale mam problem z siecia. Cos ostatnio soe po@#@$
> i nie widze innych uzytkownikow. Moge drukowac na ich drukarkach, ping
> dochodzi, dziala nawet zdalne oprogramowanie, ale w "Otoczenie sieciowe" -
> siec niedostepna.
> Nijak rozsadnie przeslac jakiegos pliku. (nie bede wszedzie stawial
> ftpserverow ;)
> Kable siedza w gniazdkach, hub wyglada normalnie. POMOCY!!!

Pobaw się w panelu sterowania/sieć
np. sprawdź czy jest włączone udostępnianie plików i drukarek.
Możesz też poszukać komputerów po nazwach.

Ostatnio miałem podobny problem tylko ze starociem Lantastic 7.0,
szarpałem się pół dnia aż się okazało, że nie jest kompatybilny
z Win98 (może działać ale nie musi a jak nawet działa to nie jest pewne
że długo podziała ;)

PeJot