Re: Problem z kompem

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 14:22:24 MET

KeFiR <kefir00_at_poczta.onet.pl> skribis:

> nie dziala. Wyglada to tak: po nacisnieciu przycisku Power da sie slyszec,
> ze dyski twarde i naped CD-rom jest sprawdzany.

To robią same po włączeniu prądu.

> Nie slychac jednak z
> pc-speakera zadnego pisku, a na monitorze nic sie nie pojawia - pozostaje w
> stanie czuwania. Dodam ze klawiatura rowniez nie dziala :(( Co moze byc

O ile podociskane kable i czyste styki - to wskazuje na uwaloną płytę.

Za to ja mam inne problemy:
1. cztery dłuuugie piski po włączeniu i się wszystko wyłącza (ATX);
2. wiatrak - nie raportuje prędkości;
3. monitor - czasem traci ostrość (aż się zastanawiałem za pierwszym
razem, czy czegoś nie piłem). Albo następuje to skokowo, albo powolutku,
tak samo jak i powrót do ostrości;
4. monitor i cały komputer - którekolwiek z nich podpięte do uziemionego
gniazdka powodują wyłączenie się po kilku sekundach zasilacza AT.

Co do 2 - to może mi ktoś powiedzieć, jakie jest napięcie na przewodzie
sygnałowym (to ten żółty) przy jakichś obrotach? Bo jak podpiąłem do
woltomierza to mniej więcej przy 1300rpm (zasilanie z 4,5V) było poniżej
1V.

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>		USA sux