Re: Jaki tuner ?

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 15:06:01 MET

> Wlasnie, jaki model brac ? Zalezy mi na pilocie (Czy ten Borg
> obsluguje piloty ?) i na stereo :)

Borg jako taki nie ale BRemote już tak a to działa razem z Borgiem np. ale
też z winampem itp.. (http://www.btremote.w.pl)
Co do modelu to proponuje wejść na news.tvm.pl poczytać trochę tvmania i
borgtv.
Generalnie teraz chyba trudo o coś innego niż Aver Studio lub GO.
Co do stero to nie wiem mam Avera mono i planuje zakup modułu do NICAM/A2.
z http://www.agas.alpha.pl/ model AN-10. Mailowałem kiedyś z gościem który
miał taki tandem Aver + AN-10 i był bardzo zadowolony.Chodziło to nieźle
dodatkow umozliwało pseudostero dla kanałow mono i jakiś taki tryb super
stereo dla zwykłego stereo.

Generalnie jest z tym trochę zabawy ale to co oferuje orginalny soft to
raczej nieporozumienie.

Rotary