Przełącznik kilka komp jedne monitor i klawiatura

Autor: Piotr (pstachow_at_icenter.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 13:51:50 MET

Cześć!

Nie wiem czy ten temat był już wałkowany na grupie, ale problem mój jest jak
powyżej.
Otóż mam kilka komp. i jeden monitor klawiatura, myszka - potrzebuję
urządzenie do przełączania się pomiedzy poszczególnymi kompami mając jeden
monitor i klawiaturę.
Zastrzegam jednak, że mam taki zwykły przełącznik analogowy dostępny na
rynku, jednak jest trochę kiepskie urządzenie bo powoduje powstawanie (pod
Win) podwójnego obrazu czy tzw. odbić i obraz staje się nieczytelny.
Proszę o radę

                                        Piotrek