Re: === BARRACUDA IV ====

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 11:20:01 MET

"GG" <grzegorz.grzemba_at_tpg.pl>
> Nie kupuj barakudy. Z doswiadczenia wiem,
> ze czas polrozpadu tych dyskow przy pracy
> non-stop wynosi ok 4 miesiecy. Kup lepiej
> IBM'a przynajmniej masz gwarancje, ze bedzie

A najlepiej DTLA.
:)
Będzie Ci chodził bezawaryjne aż do awarii,
która na pewno nie wystąpi, jeżeli tego dysku
nigdy nie uruchomisz. :)

> chodzil bezawaryjnie kilka lat. Co do predkosci,
> roznica jest minimalna i ibm bez problemu dziala w raid'zie.

Mam dwie Barracudy (pierwsze) i nie mam z nimi
problemów. :) Miałem WDC (oddałem) i też nie
miałem z mim problemów, a dzieciaki, którym
oddałem -- nie skarżą się. :) Miałem Quantumy
i nie wiedziałem, co to problemy z dyskami. :)
(jeśli chodzi o Barracudy -- to się mocno grzały
i potrafiły się zatrzymać (zatrzymując -- rzecz
jasna -- całego kompa). :) Teraz są mocno
chłodzone i jest OK. :)

Mam DTLA i padł. :)
Nie miał badblocków, ale padł tak, że kaszanił. :)
(jeśli wiesz, co to znaczy -- to dobrze, jeśli nie
wiesz -- to mogę wyjaśnić)

Lc.