Re: Bios ROM checksum error

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 12:04:13 MET

Tomasz Chojecki wrote:

>Award Bootblock Bios v1.0
[...]
>Detecting floppy drive A media
[...]
>A autoexecu wpisałem:
>awdflash.exe bios.bin /Py /Sn
>
>I po uruchomieniu ponownie kompa caly czas się wyświetla ten sam komunikat i
>nie mogę wgać tego biosu, czy ktoś może mi powiedzieć jak to mam zrobić?

nie musisz robic na goraco;

musisz doprowadzic go do takiego stanu, zeby przyjal dyskietke;
proponuje sie pobawic jeszcze innymi przelacznikami awdflash.exe;
poza tym dyskietka musi byc of course systemowa /ms-dos/; mozesz ja
sprawdzic na innym kompie czy tam startuje;

IMO jezeli kostka sama z siebie zapomniala bios to nie jest
ciekiawie; tzn. nie powinno sie takie cos zdarzac; moze to oznaczac,
ze masz "cos nie tak" z kostka; proponuje sprawdzic czy siedzi mocno
w gniazdku, moze sie po prostu wysunela jedna nozka or etwas;

pozdrawiam;

--
dosyc mam tego; NO MASZ TEGO SIGA;
podam jeszcze majla: podolany_at_poczta.wp.pl