Re: === BARRACUDA IV ====

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 10:54:12 MET

> Nie kupuj barakudy. Z doswiadczenia wiem, ze czas polrozpadu tych
dyskow
> przy pracy non-stop wynosi ok 4 miesiecy. Kup lepiej IBM'a
przynajmniej masz
> gwarancje, ze bedzie chodzil bezawaryjnie kilka lat. Co do predkosci,
> roznica jest minimalna i ibm bez problemu dziala w raid'zie.

Powiedz to moim 3 IBM (2 DTLA, 1 IC35L) w krainie wiecznych łowów.
Co gorsza IBM oddaje po serwisie dyski naprawiane, zamiast - jak to jest
w zwyczaju - nowe.
Z pewną taką nieśmiałością kupiłem ostatnio Barracudę IV i jestem mile
zaskoczony - nie stuka i nie grzeje się jak B III, jest szybka jak IBM,
ale - póki co - działa. Jedyna niewiadoma to właśnie awaryjność, ale
gorzej niż IBM być nie może.
Pozdrawiam
Egghead