pomocy

Autor: dracovolans_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 28 Dec 2001 - 10:31:59 MET

Mam procesor AMD K-6, na płycie GA5AX(rev 4) z Cheapset-em Ali M1541 (ten
większy) i Ali M1543 (ten mniejszy), wszystkie urządzenia wykazuje, że chodzą
poprawnie i nie mają konfliktów. Komp jest dopiero co po formatowaniu a się co
chwila zwiesza nie otwiera, na zmianę mojego komputera z exploratorem, nie
widzi cd-romów, przeinstalowywałem winde ale i to nic nie dało, nie wiem co to
może być, przecież niedawno chodził poprawnie. Jak ktoś się interesuje w tym
temacie to proszę o pomoc.