Problem z voodoo1

Autor: Piotrek (pio_at_do.poznan.tpsa.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 08:42:14 MET

Hello,

Mam ja w swoim komputerku karte Diamond Monster3D oparta na starym
voodoo1 (4mb). I mam z nia niemaly problem :P Zawsze dzialala
pieknie, a od jakiegos czasu szlag trafil obraz. W tym sensie, ze
tekstury wygladaja, jakby je ktos umyslnie sprayem w kropki pomalowal
;) Doslownie - sa w regularne kropki, taka siateczka. Kropki sa
roznego koloru, czasem biale, innym razem rozowe. Zauwazylem, ze
'efekt' ten zmienia sie (czasem, ale cholernie rzadko, a ostatnio
praktycznie nigdy - ustepuje), gdy sie rusza lapa kablem laczacym
3dfxa z karta graf. Z tym tylko, ze kabel ma akurat niewiele do
rzeczy, bo gdy voodoo dziala, to mozna go spokojnie wyciagnac i obraz
jest dalej. Chodzi raczej o ruszanie sama karta... Nie mam pojecia w
czym rzecz, a zalezy mi, zeby ten staruszek jeszcze troche podzialal
:) Zmienialem sloty, dowalilem dodatkowe chlodzenie i nic - dalej to
samo. Mial ktos podobny problem - wie jak sobie poradzic? Czy moze
juz tylko na zlom gada oddac?? See ya!

--
( Piotr Ostrowski @ www.garbage.gv.pl )