ytanie laika (Bios) raz jeszcze

Autor: mk (markoz_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 17:24:01 MET

Znajoma kupiła komputer - używany. Było - a właściwie jest założone hasło na
BIOS. Po wejściu do setupu najpierw spróbowałem "set user" password, ale po
wpisaniu dotychczasowego zakrzyknął, że błędne. No to po wejściu do admin
password dotychczasowe zostało przyjete, jako nowe podałem pusty łańcuch
(nacisnąłem enter). No i teraz jak odpalam kompa to pyta sie mnie o:
password (1) jak juz podam (to dotychczasowe, albo nowe - cyzli decfacto
wciskam enter) to pyta się o password (2), a potem password (3), a potem to
juz tylko krzyczy, że złe i że system jest zatrzymany. Ki diabeł????
dzięki za pomoc

--
Marcin
http://markoz.republika.pl