POMOCY - Bootowanie Win-ME oraz Win-XP

Autor: Grzegorz (filmydvd_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 01:04:22 MET

Witam wszystkich i prosze o pomoc.

Mam nastepujacy problem.

Mam zainstalowany system Win-ME na partycji C (primary), do tego
doinstalowalem system Win-XP na partycje D (rowniez primary). Zrobilo sie
ladne menu i moglem sobie wybierac dowolny system. Ale to szczescie nie
trwalo dlugo bo padl mi system Win-ME i musialem go przeinstalowc - niestety
skasowalem calego Win-Me oraz wszystkie pliki z katalogu glownego na dysku
C. Po zainstalowniu na nowo Win-Me to menu do wyboru systemu -wiadomo
zostalo usuniete i teraz startuje odrazu Win-Me.

PYTANIE: Jak odzyskac znow mozliwosc wyboru systemu bez ponownej instalacji
Win-XP ?. Jak zapisac MBR aby znow startowalo to menu ?.

Wiem ze po wystartowaniu kompa z plytki instalacyjnej XP jest opcja
odzyskiwanie systemu w trybie polecen. Sa tam polecenia m.in. BOOTCFG,
FIXMBR, FIXBOOT ale nie wiem jaki w jakiej kolejnosci uzyc.

PROSZE O POMOC Byc moze ktos juz poruszal ten problem ale nie udalo mi sie
nic znalezc i prosze o wyrozumialosc i cierpliwosc.

I DLA WSZYSTKICH WESOLYCH SWIAT.

DZIEKI filmydvd_at_poczta.onet.pl