Re: babskie pytanie: modem 56K a laczy mi wolniej

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 00:41:07 MET

On Wed, 26 Dec 2001 10:27:04 +0000 (UTC), schmielarz_at_uniprojekt.com
(Stanislaw Chmielarz) wrote:

>Zeby byc scislym to zalezy od obu czynnikow czyli od jakosci linii i od
>parametrow zawartych w firmware modemu. "Sterownikiem" mozna to zmieniac w
>ograniczonym zakresie.
Masz racje, ale w naszych warunkach (tzn jakosci linii oferowanych
przez np. TPSA) nawet najlepszy firmaware w najlepszym modemie potafi
miec czasem klopoty. Spotkalem sie juz z sytuacjami gdzie teoretycznie
lepszy modem sparwowal sie gorzej niz gorszy - taka sobie zagadka.

Poza tym czy firmaware do 2 modemow na tym samym chipsecie moze miec
az taki wplyw? Mialem u siebie Zooma a mam Microcoma na Lucencie i oba
wykazuja bardzo podobna skutecznosc.

Pozdrawiam
GLide