Re: pad造 porty isa ?? [dosc dlugie?]

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 23:48:38 MET

Uzytkownik "Avalon_at_am" <marianr_at_aol.com> napisal w wiadomosci

> Porty nie padly. To nie ma nic wspolnego z portami komunikacyjnymi.
> Po prostu podczs instalacji XP Setup program nieprawidlowo rozpoznal
> lub wcale nie "zauwazyl" twojej starej karty

LOL
chlopie troche na kompie juz czasu spedzilem,
wiem co to drivery, wiem co to meneger urzadzen, wiem co to konflikty.

Rozumiem "dobra wole" ale przeczytaj uwaznie mojego posta.

Drivery byly prawidlowe to zapewniam (sb16) , poza tym na sb awe 64 mialem
takie same objawy. doczytales do czesci mojego posta o awe 64 ?

> Ps. Nie musisz sie przejmowac tym czy post jest dlugi: cyt. "(dosc

Nie musze ale moge.
Ten Twoj protekcjonalny ton nieco mnie rozbawil , LOL :)

Pozdrawiam
T.