Re: SB Live a MSI KT7Pro 2

Autor: oggoy (bezmaila_at_beztego.com)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 23:47:11 MET

Użytkownik "Andrzej" <a.czernecki_at_qmac.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z karta SB Live i Abitem BX-133, po zainstalowaniu karty i
> przeladowaniu systemu pojawia sie blad (znany niebieski ekran) i przy

U mnie: blad Msgsrv32 spowodowal wyjatek w module devcon32.dll i zwis.
Po pewnych obejsciach ajk dostane sie do menedzera to nie pokazuje bledu
przerwania tylko brak zainstalowanych serow. Po usunieciu karty i restarcie
wykrywanie instalowanie i "niebieski". Po restercie blad msgsrv32 i tak
mozna w kolko. Mam MSI KT7Pro 2. Dzwiek (AC'97 i SB) w BIOSie wylaczylem. Na
razie nic wiecej nie kombinowalem oprocz awaryjnego ruchamiania i usuwania
sterow poprzez Panel sterowania. Moze ktos mial cos takiego i poradzi?

--
Pozdrawiam