Problemy z Voodo2 :((

Autor: [ Herman ] (hermanp_at_poczta.fm)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 16:19:44 MET

Witam!
Szukam pomocy!!!
Mam problem z Voodoo2:
Po uruchomieniu komputera pojawia się jakiś komunikat w stylu: "Błąd w pliku
3dfxv2ps.dll, brak wpisu 'UpdateRegSettings' ". Potem jak chcę włączyć jakąś
grę, która korzysta z voodoo, to pojawia się tylko czarny ekran. Z kolei jak
uruchomię DxDiag.exe (Narzędzie diagnostyczne DirectX) i zrobię test
DirectDraw lub Direct3D, to pojawia się tylko biały ekran...
Wie ktoś może w czym problem i jak go naprawić? Ewentualnie gdzie szukać
pomocy?
Bardzo proszę o pomoc!

Odpowiedzi TYLKO na maila: hermanp_at_poczta.fm

pozdrawiam
Herman

PS Voodoo2 mam już od jakichś 2-3 lat i dotąd wszystko było OK. Teraz nagle
przestało działać...