Re: Dwa win9x + redhat

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_banita.sprint.com.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 21:05:19 MET

Użytkownik "Green2" <green2_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Na dysku mam zainstalowane dwa systemy: win98se i redhat7.2. Do
uruchamiania
> obu używam
> lilo. Czy jest możliwość zainstalowania win98se na kolejnej partycji? Tzn.
> czy na dysku mogą
> znajdować się dwa takie same systemy (plus linux) z menedżerem? Jeśli tak,
> to ja wziąć się za
> instalowanie win98?
NTG, na jednym dysku sie nie da raczej, bo windka bedzie sie odwolywac do
tej juz
zainstalowanej, jedyna mozliwosc to dolozyc dodatkowy dysk i na nim druga
winde zainstalowac.
Wtedy wlozyc spowrotem dyski i do lilo dopisac dodatkowy system do
bootowania.
Inaczej IMHO sie nie da.

--
|        ===>    Andrzej "silniczek" Mikołajczyk    <=======        |
|  --> mailto:silnik_at_banita.sprint.com.pl - ICQ UIN: #15884186 <--  |