Re: Czy celowe jest kupowanie procka BOX?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 16:16:10 MET

"Wojtek" <japi_at_box43.pl> wrote in message news:9ug47c$i9r$1_at_sunflower.man.poznan.pl...
> Czy celowe jest kupienie wersji BOX Celerona 900MHz, czy moze lepiej kupic
> OEM+Wentylator (zwykly nie ORB)?
> Jakie sa mozliwosci overclockingu dwoch powyzszych rozwiazan?

Jeśli wersja "box" jest w tej zbliżonej cenie co oem+radiator
to warto wziąć box, bo po pierwsze jest zapieczentowana,
jak z fabryki, a wiec wiesz, ze procek dziala, a nie jest
już przez kogoś upalony albo wygrzany :-)
Po drugie - masz 3 lata gwarancji na procka a nie rok dla OEM.
Po trzecie - wentylator intelowski jest dobrej jakości
i raczej nie padnie Ci tak szybko jak niektóre inne śmieci...

Nie wiem jak z podkręcaniem sprawa wygląda bo ani wielkich
korzyści robienia tego nie widzę ani specjanie nie jestem
tym zainteresowany...

Powodzenia,
Pszemol

p.s. Ja ostatnio kupowałem dwa procki do swoich pecetów PIII i AMD XP
i po krótkiej analizie wybór padł również na wersje boxed.