Jaka karta z wyjsciem TV ?

Autor: axell (tomasz_at_axed.com.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 15:35:49 MET

Witam szanownych grupowiczów

Chciałbym sobie kupić kartę graficzną z wyjściem TV, video
aby ogladać filmy DVD/divx i mam problem z wyborem odpowiedniej.
W tej chwili mam tnt2 M64 bez TVout i sama wydajność karty
mi wystarcza, bardziej zależy mi na jakości obrazu.
Moj kmputer to celeron800/128 MB /win2k

1. Jaka karta (model,producent) jest godna polecenia do 400 zł?
2. W czym jest przewaga kart firmowych nad tanimi klonami.
3. Czy mogę się spodziewać jakiś problemów przy podłączeniu
    takiej karty z monitorkiem LCD

Pozdrawiam ,
axell