Problem z autostartem ..pomocy prosze

Autor: Lukasz K (l_kurkowski_at_yahoo.com)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 15:50:14 MET

Czy bylibyscie laskawi wskazac wyjscie z problemu.
1 Jak wlaczam Win98 automatycznie uruchamia sie mi z 10 programow (sprawdzam
to wlasciwosciami na pulpicie) ktore chcialbym aby sie nie wlaczaly przy
uruchomieniu sysytemu. (problem nie dotyczy skrótów autostartu po wejsciu na
pasek menu start) Jak to zrobic ?

2.Z dugiej strony sa tam jakies ktorych nie powinienem dotykac, jakie to sa.
?

3.Po wlaczeniu systemu uruchami mi sie pare programow (sprawdzam to
wlaczajac wlasciwosci na pulpicie) a jak uruchomie internet z modemu okazuje
sie ze jeszcze jakies sie dodatkowo wlaczyly, o co tu chodzi moze jakis
wirus ? Z tego wniosek ze ja nawetr po wyeliminowaniu problemu przy starcie
Win98 nie zlikwiduje problemu po uruchomieniu internetu ?

Z góry dziekuje za pomoc
Lukasz