Karta graficzna vs plyta glowna... (troszke przydlugawe)

Autor: Wiher (wiher_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 11:06:50 MET

CZe!!!1
Sprawa wyglada tak: Mam kumpla ktory nie wiem dlaczego nie moze tu napisac,
ale mniejsza z tym, pisze w jego imieniu...
On ma nastepujacy problem ze swoim kompem:
Posiada plyte glowna "ECS K7VZA"(plyta ma niecaly rok) i karte graficzna
"MSI GeForce2 Ti Pro-T + tv-out" (nowa) (na DDRach) ale cos jest nie tak.
Przy niektorych grach grafika dostaje jakejs czkawki, tzn. obraz co sekunde
przeskakuje (z tego co zauwazyl dzieje sie tak glownie gdy obraz jest
jasny lub jaskrawy ale nie zawsze). czy moze mi ktos z tym pomoc.
z gory dziekuje. aha gry przy ktorych sie tak dzieje to m.in.:
- Skoki narciarkie 2002
- Rally champinoship xtreme
- Operation flashpoint
Warto zauwazyc ze na tej samej plycie tyle ze ze stara poczciwa Riva TnT z
32mb wszystko gralo,
probowalismy juz pare nowych kart (wszystkie na geforce 2) efekt byl ten
sam.
Ciekawa rzecz stala sie jak odjelismy mu troche ramu... i rusyzl..ale na 12
h:)
PS: Wszystkie karty na AGP.
PSS: Problem wyglada na hardwarowy, bo zabawy ze sterami nic nie daly...
PSSS: Mail kumpla: bkkropa_at_go2.pl

--

Wiher, WiWi, Wektor
"Nie zapominaj, ze Wiher to nie czlowiek, tylko Wiher.."