Re: XP syf

Autor: Michal Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 10:49:45 MET

posluchaj czlowieku.... BOZIA CI OCZKI UPIER.....?
przeciez moja wypowiedz odnosila sie do calej rodziny NT w porównaniu do
rodziny 9x!!!
a wyrazilem jedynie moje odczucia w pracy z XP po przesiadce z 98 - jak dla
mnie byl od poczatku stabilny (takze jako beta)

a z tymi restartami to chiba Ci sie cos przysnilo
owszem windows wola ze trzeba system zrestartowac, ale w 70% przypadków
sterownik dziala bez restartu
tak bylo pod 2000 i bylo pod NT.... ty w ogóle miales kiedys którys z tych
systemów chlopczyku czy tylko uwaznie czytasz newsy na microsoft.com?

Michal Wysocki aka Klakier
mwsoft_at_satkabel.com.pl
GG#: 73657      GSM: 600 812 209