Overburning - Dokładnie zmierzyć pojemność płytki

Autor: Docentus (jalojek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 09:19:47 MET

Ponawiam pytanie bo odpowiedzi nie bardzo mnie satysfakcjonują, zwłaszcza o
tym żebym sobie poszukał w sieci. Jak zmierzyć dokładnie pojemność płytki,
jest do tego jakiś soft?

Nagrywarka LG 16x10x40 (8160B). Fuerio i Nero nie działają z nią (w testach
płyta 80 spokojnie przechodzi i 90 minut). Na cdrinfo bywałem już wiele razy
ale tam też nie ma tego problemu rozwiązanego... Macie jakiś pomysł?