Re: Dobra drukarka do zdjec

Autor: Marky (marek_at_NOSPAM.wasko.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 09:12:00 MET

Użytkownik RAFAL (belamy) <belamy_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:Xns918175BF26FE2BEL2001XNEWS_at_213.25.200.9...
> Mam aparat cyfrowy i poszukuje dobrej drukarki atramentowej, ktora
> drukowalby zdjecia z tego aparatu. Zalezy mi na jakosci zblizonej do
> zdjec wykonywanych metoda konwencjonalna.
>
> Czy ktos moze polecic jakis model?
> Na jakim papierze najlepiej drukowac?
> Jakie sa koszta wydrukowania 1 kartki A4 z 4 zdjeciami w wysokiej
> jakosci.

Uwzględniając koszty papieru fotograficznego (przykładowo papier HP Photo -
ok 40 zł za 15 kartek A4) i kolorowego atramentu do drukarki zazwyczaj nie o
płaca się drukować zdjęć na własnej drukarce. Polecam sprawdzenie serwisów i
nternetowych wykonujących odbitki ze zdjęć cyfrowych (np foto.interia.pl, fo
to.onet.pl)